Składanie reklamacji:
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument może być napisany odręcznie na kartce A4 i powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail lub adres do korespondencji,
- nr telefonu,
- wskazanie numeru produktu
- przyczyna reklamacji,
- data zakupu oraz wystąpienia wady. (Może być na zwykłej kartce A4)
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu w nienaruszonym stanie w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Michał Krzysztof Szklanko
ul. Park Dyrekcyjny 1/3
17-230 Białowieża
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.
Koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący.
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także paragon lub fakturę.